fredag, februar 17, 2006

Held i en ting

Men resten af verden ramler. Midt på efter middagen begyndt smerterne at komme og jeg bløder også lidt. Men dehave også meget svært ved at nå det sidste æg i venstre side. Venstre sides ægge stok lå meget højt og en sygeplejeske trykkede mig meget hårdt på maven for at de kunne få fat i æget...(Der var 6 i venstre det var den der var bonus i) Da jeg vågede her til morgen havde jeg igen ikke ondt, men da jeg gik de tre skridt ud på wc have jeg hammer ondt igen. Lidt sjovt jeg kan genkende de smerter fra sidst, de er nemlig på en helt bestemt måde. Jeg har konstateret at min krop har det bedst når jeg bevæger mig mindst så det prøver jeg at gøre.
Nå men nu til alle de rigtig dumme ting.... Vores fisk har nu ovinkøbet fået en sygdom så de dør som fluer. Det er helt vildt. I går døde nogle af vores flottes og ældste. Min kæreste snakkede med forhandleren og fik at vide at han skulle hente noget medicin. PÅ vej der op fik han en bøde. øvøv
Jeg havde åbenbart brugt alt mit held til ægudtagningen.
Jeg syntes stadig det er lidt skammende at jeg kun kan huske 1/3 af hva der skete ved ægudtaningen. Og at jeg lignede en hammer fuld der tågede rundt på deres gange. Pinligt. Må håbe at de er vantil det.
Vi har fået vores plejehunde i går, fedt nok at have 3søde hunde man ikke kan tage på skødte. (Min mave gør alt for ondt til at jeg tør)

Jeg er af den mening at verden kan styrte samme om mig bare jeg bliver gravid er alt andet lige meget. Lidt skrammende. Intet kan få mig ud af kurs.

Ingen kommentarer: