tirsdag, februar 14, 2006

juhuu

Dagen startede med at vi var begge meget træte. Og ingen af os gad op så vi var ved at komme forsent ud af døren. Jeg har stadig ikke så ondt i mine æggestokke som sidst men ondt i hele maven. Den føles som om den har fået tæsk. Og er plet vis øm. Nå men pyt med det. Vi kom som altid til tiden, men jeg vil også helst køre ½time før så vi er i god tid, det lykkes ikke i dag.
Det var en af overlægerne der skannede mig denne gang. Han fandt først ca.7 æg på min højre ægge stok. Og så kom den store glædelige overraskelse den venstre dukkede op. Den var ligesom bag en film men man kunne tydelig se forskel på den og den højre. Og på denne var der 5 æg. vildt. Og de var endda store på højre mellem 21-14 mm og venstre 21-19. Jeg skal allerede have æg ud på torsdag og op igen søndag. Hold op det går stærkt. Jeg har lige snakket med min akupunktør og bestilt tid til i morgen og mandag. Jeg skal i aften kl 22 have en æl sprøjte. Jeg har her til middag taget min sidste næse spray underligt.
Vi skal allerede være der kl 815 torsdag. Jeg skal på arbejde i morgen aften og til akupunktur i morgen formiddag. Så tiden skal nok gå hurtig.

Lige nu prøver vi på at redde vores fisk fra fiske døden. Der er noget galt med vores vand så de dør. Så er det godt vi har to akvarier, og kan flytte de store over til de små. Så håber jeg bare de kan lade være med at spise dem.
Jeg er i al for godt humør til at lade mig slå ud over det.

Ingen kommentarer: