mandag, februar 06, 2006

Sprøjter

Endnu en tur til sygehuset er overstået. Vi ramte lige morgen trafikken så det var godt vi kørte i god tid. Vi kom der op lidt før og fik lov til at komme ind med det samme. Lægen spurte til hvordan jeg havde haft det og jeg fortalte om de forskellig symtomer jeg har haft. Hun sagde at det var altid svært når sidste gang var blevet afbrudt så var der ekstra pres på. Hun fandt en æggestok omme bag ved livmoren, hva jeg kunne mærke var i min venstre side. Da jeg glad sprurte om hun virkelig havde fundet min venstre æggestok, var hendes kommentar. At det havde hun nok ikke for hvorfor skulle hun gøre det nu når de ikke havde kunne se den de andre gange. Så på mit papir står der at det er højre æggestok der er set. øvøv. ellers var alt fint.
Så kom vi ud og vente lidt igen, og så kom en ny sygeplejske og tog i mod. Så måtte jeg endnu en gang fortælle om mine symtomer. Hun sagde at det alt samme godt kunne forekomme og var meget normalt. Og vi måtte håbe på min krop ville reagere lidt bedre når den nu fik lidt homoner. Den mangler dem nok.... Vi fik sprøjter med hjem men skulle bare tage den første derhjemme i aften. Vi har valgt at jeg skal have den kl. 2230 pga. mit arbejde. Og så kan kæresten også gøre det. Jeg kan godt mærke at jeg bliver mildes talt panisk angst når jeg tænker på selv at sprøjte mig. Min kæreste er heller ikke stolt ved tanken om at jeg kan besvime og være bevistløs. Men men hvem ved måske for jeg taget mig sammen.
På vej hjem var jeg hammer træt og da jeg kom hjem gik jeg lige på hovedet i seng og sov i 1½time. Og vågende med den værste hovedpine hidtil. Og den vil bare ikke stoppe igen. Jeg har stadig hovedepine, men lige nu kan jeg holde ud at sidde her ved com. Så jeg måtte jo heller få det hele skrevet ned imens det stadig var frisk i erindringen.

Ingen kommentarer: