mandag, februar 13, 2006

stress og træthed

Jeg er og bliver ikke et morgen menneske. Og efter en god men også hård weekend med en del mangel på søvn. Havde jeg i dag morgen vagt på arbejde. Og Lige nu sidder jeg med fornemmelsen i kroppen af at have løbet hele dagen. Dét har jeg ikke men jeg har bagt, og handlet. Og nej ikke hygge shoppe, det var to store indkøbsvognene og helv vejes igennem butikken ringede min næsesprays alarm. Og jeg havde en beboer med så der var ikke noget at gøre andet end tage den 45 min forsent. Men de plejer jo også at sige at der bare skal gå max 9timer mellem hver spray.
Jeg fik en kollega til at pakke det sidste ud da jeg i grunden havde fri. Og for at det ikke skulle være løgn, skulle jeg også handle til mig selv. Jeg tror ikke det var forsvarlig at køre hjem mine øjne rullede i hovedet på mig.
Nu har jeg sat mig her ved computeren og slappe lidt af.
Jeg syntes ikke selv jeg har nok ondt i maven, ved æggestokkene. Jeg vil da gerne unvære men jeg er bange for at det betyder at jeg ikke har dannet nok æg denne gang heller. Sidst havde jeg på dette tidspunkt meget ondt, og endte jo kun med 4 æg.....
Men nu må vi se hva skanningen viser i morgen

Ingen kommentarer: