torsdag, februar 16, 2006

ægudtaningen

Jeg har rent faktisk sovet godt i nat til min egen store overraskelse. Jeg vågende kl 530 dvs 15 min før vække uret. Men var hammer træt, og selv ikke et bad kunne gøre mig frisk. Vi kørte i rigtig god tid for vi skulle lige hente lidt morgen mad og helst komme uden om morgen trafikken. Da vi kom til klinikken gik jeg rundt og tågede som om jeg havde drukket flere flaske vin. Pinligt. Jeg fik lov til at komme ind og ligge ned, der var jeg næsten ved at små sove. Jeg sagde også til min kæreste på vej der op at jeg sikkert ville sove igennem det hele. Jeg det har jeg næsten gjort. Det gjorde til ondt at få sprøjten med beroligende i armen. Men ellers mærkede og så jeg intet. Der var en lille overraskelse i form af et lille ekstra æg så der alt i alt blev taget 13 æg ud. Herefter kom jeg ind og ligge ned igen. Sygeplejsken kom og fortalte at kærestens sæd prøve også var fin. Og at hun ville ringe besked på lørdag om hvordan æggens tilstand er. Jeg sov hele vejen hjem og har også sovet lidt timer efter vi er kommet hjem.
Jeg har ikke blødt og har kun lidt ondt.

1 kommentar:

Freudika sagde ...

Dejligt at høre at ægudtagningen gik godt ... Held og lykke med æggene som lige nu sikkert ligger og hygger sig på laboratoriet ;-)