onsdag, februar 08, 2006

fiske mor

Vi har lige været ned og hente 10 nye små fisk. Det er en hobby jeg aldrig havde troedet man kunne gå så meget op i men det er jeg begyndt at gøre. Nogen skal have al den kærlighed jeg har at give. Men de nye fisk er bare bittesmå unger, så vi tør ikke sætte dem samme med de andre endnu. De bliver spist, det har vi prøvet før, så det er godt jeg har fået et føde akvarie som de kan gå i indtil da. Hehe ja lidt børn og skal vi jo have i huset hehe.

Jeg har forresten oplevet noget mærkeligt de sidste par dage 2 forskellige mennesker har uafhængt af hianden fortalt mig hvor stærk jeg er for at klare alt dette og hvor flot det er af mig. Sidder her og ligner et stort sprøgsmåls tegn. Syntes ikke selv jeg klare dette vildt godt. Jeg har haft dage hvor jeg har være så ked af det at jeg næsten ikke har kunne arbejde og andre hvor jeg ikke har kunne stå ud af sengen. Det har taget mig 1½år at kunne holde et lille barn i armene. Og jeg kan blive total tom indvendig når jeg tænker på et liv uden børn. Jeg står, går og ånder.... dette er vist den eneste præstation jeg kan prale af.

Ingen kommentarer: