tirsdag, februar 07, 2006

kylling

Jo nærmere vi kom tidspunktet hvor jeg skulle stikke, jo mere bange blev jeg. Og jeg fik ondt i maven. Jeg fik kæresten til at stikke mig, jeg havde kørt mig selv så meget op så jeg helt sikkert ville besvime hvis jeg skulle stikke selv. Jeg tror især det er fordi jeg ikke helt kunne huske hvor ondt det gør og hvordan det var sidst. I dag har jeg det meget bedre med det. Og måske om nogle dage vil jeg kunne stikke mig selv. Men jeg er ikke sikker.
Efter at være blevet sprøjtet i går blev jeg varm og træt. Så det var godt det passede med jeg bare kunne ligge mig til at sove.
Idag har jeg stadig lidt hoved pine, men det er ingen ting i forhold til hva jeg har haft nogle af de andre dage. Jeg føler mig lidt tung i kroppen ellers har jeg det godt.
Jeg har målt min mave så jeg ved hva den normalt er hvis jeg skulle overstimulere. Men det tror jeg nu ikke selv på jeg gør. Det lavede jeg al for lidt æg til sidst.
Nå jeg må heller se at gøre mig færdig jeg skal på arbejde lige om lidt.

Ingen kommentarer: