tirsdag, maj 09, 2006

3. ICSI og gravide kvinder

Jeg har i formiddags været på hygge tur med min veninde i storcentret. Jeg har aldrig været udsat for noget lignede der var gravide over alt. Jeg tror min jeg har set 30 gravide på en formiddag det er jo helt vildt. Ok vi kunne jo måske også have holdt os væk fra børnetøjs foretningerne, men jeg skulle lige have købt en barselsgave. Vi have nu alligevel en kanon hyggelig formiddag, hvor vi rigtig fik shoppet.
Jeg kørte vidre derfra til Brædstrup med godt skuet op for radioen og så fik den ikke for lidt på alle de falske toner. Jeg kom i al for god til så jeg hold ind og fik en lille is med mig selv. Jaha der blev rigtig hygget... Der var også andre "singel" piger der oppe så jeg følte mig ikke så palle og forladt. Lægen fandt begge mine æggestokke uden problemer det gik lyn hurtigt. Det var dejligt at opleve og for første gang har jeg en seddel med hjem hvor der står ok ud for min venstre æggestok. Sådan krop.... Jeg skal starte på næse spray i morgen og skal der op igen om 20dage. Jeg skal have en anden type homon sprøjter end normalt når vi kommer der til. Han var ellers lige ved at mene at vi bare skulle vente en dage eller to mere. Men men mine æg var nået til den størrelse de måtte. (de fleste mellem 19-21) Øvøv kan lige se på min seddel at der ikke stå hva det nye hedder. Nå men det vil jeg da undersøge.
Men alt i alt en god oplevelse selv om hjerne stadig ikke er med på hva der foregår, men det er måske også ok. Den vågnede ikke en gang da vi var på barsels visit ved en lille pige på 14dage.

3 kommentarer:

Spirren sagde ...

Held og lykke med 3 forsøg CS.

Knus

Amocca sagde ...

held og lykke med forsøget...

nu ved jeg ikke hvad du fik sidst, men puregon, menopur eller gonal-f pljer at være favoritter ;o)

Unknown sagde ...

Jeg fik gonal f sidst. Og jeg syntes han sagde noget med M så jeg tror jeg skal have menopur.

cs