søndag, maj 14, 2006

Morsdag

Er og bliver en underlig dag. Endnu en af de dage hvor man virkelig bliver mindet om at nej heller ikke i år kan du nyde godt af denne titel. Og derfor blive fejret.
Nå men jeg har jo været på arbejde og sammen med dem på kirkegårdene, underligt nok meget passende sted at være sådan en dag... det passer til sorgen i mit sind.
Jeg er stadig hammer skidt, og tror det hele er ved at sætte sig til en god gang influensa. Dejligt lige hva jeg havde brug for. Det er i øvrigt godt jeg har været på arbejde i dag. For jeg har bare skældt alle omkring mig ud(ikke dem på arbejde). Så det er kun kommet ud i små doser i telefonen. Men jeg tror også det kræver en ekstra stor tapperheds medalie til min kæreste når vi en gang er færdige med alt dette her. Alle har bare irreteret mig vildt. Helt ærlig klogensen det kunne jo også bare være dig der er total påvirket af homoner.......!!!!!

Ingen kommentarer: