mandag, maj 01, 2006

familie hygge

Ja det har været en meget rolig weekendt. Som er gået meget med at være sammen med min familie og være i haven. Vi have hele min familie til aftensmad i går, rigtig rart og en god aften. Vi tager resterne med ind til min far i aften også spiser vi sammen igen. Vi fik i hvert fald lavet nok mad. Men det smagte vildt godt så det gør ikke noget.
Jeg har været på arbejde i dag. Det har været en underlig dag da alle have fri, og det følest mest som en weekend vagt. Jeg skal på kursus i morgen.

Hvis der en nogen der tænker på hvorfor har hun dog ikke skrevet om hun fik det arbejde, så er der en logisk forklaring. Jeg har endnu ikke hørt fra dem. De har heller ikke ringet til mit arbejde som de i grunde sagde de ville. Prøv og trænk hvis jeg har siddet ved telefonen hver dag og ventet på svar lidt frækt at lade folk vente så længe. Nå ja men det gør jeg jo ikke tænker faktisk ikke særlig meget på det.

Ingen kommentarer: