fredag, maj 05, 2006

Indre ro

Det sjovt jeg havde helt glemt hvor godt det er at løbe og den ro det giver mig.
Jeg har løbet 3km i dag. Men jeg skulle jo også løbe lidt for frøkenhat. Og det var på rent stædighed der blev løbet så langt. Jeg var ikke hjemme i går så det blev ikke rigtig til noget aktivt der. Men til gengæld gik jeg en meget lang tur på arbejde.

Jeg er ikke gået på kur, selv om jeg godt kunne trænge til at smide de der 5-7 kg jeg har for meget. Jeg gider ikke spise sundt, men er begyndt at spise lidt mere frugt og grønt men jeg spiser meget mere usundt. Nå men rom blev ikke bygget på en dag, og jeg gider ikke lave mine vaner om lige nu. Men derfor kan jeg da godt dyrke lidt motion, og prøve at finde en form. Så kommer det andet måske af sig selv.

Jeg har fået et underligt brev fra det arbejde jeg var til samtale ved. Han havde snakket med min leder og fået at vide jeg har fået mit vikariat forlænget med 6mdr. Ja jeg har fået min jobtræning forlænget.... Nå men han ønskede mig held og lykke og antog at jeg så ikke var interressset mere. Fedt nok. Jeg har lige ringet til han og fortalt at jeg er interesset, men at det vikar arbejde jeg ønsker gennem ham, skal være mere end 5uger for at jeg kan og vil stoppe min jobtræning. Han vil nu ringe til min chef igen. For han havde ikke fået en udtagelse første gang han snakkede hende. Flot.
Bliver sku lidt gal man kan da ikke antage noget på den måde. Men tror også min chef lidt har gjordt som om nu har jeg jo valgt at blive og så er gør jeg det. Jeg ville da også vildt gerne blive men jeg for lidt mere end normal dag penge, men i forhold til hva jeg ville få ved rigtig arbejde er det ingen ting.

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Sikke en masse bøvl med det job-halløj, hva'. Håber det løser sig.

Tak for løbeturen i øvrigt. Kan allerede mærke, at det begynder at stramme op de rigtige steder.