torsdag, maj 25, 2006

Vejr og vind


Ja hvis man vil opmundres skal man ikke kigge ud af vinduet. Det er da lige til at få en helt deprimeret.
Jeg er stadig træt og jeg har endda sovet næsten 11 timer i nat så jeg fatter det ikke.
Jeg var ellers ved at få et lille anfald på min søde søde kollega i går, meget pinligt. Jeg tror helt ærlig ikke det skyldes så meget andet end homoner. For hun ville bare hjælpe mig lidt med madlavningen. Jeg tror klart jeg har en ting med madlavning når jeg er på homoner. Folk skal kun hjælpe mig hvis jeg beder dem om det ellers skal de gå en stor bue uden om.
Nå men ellers sker der ikke så meget, der er værd at skrive om da jeg jo som i nok kan fornemme næsten kun sover og arbejder. Men tiden går heldigvis hurtig på den måde og det er allerede på mandag jeg igen skal til brædstrup.

Ingen kommentarer: