mandag, maj 29, 2006

Fy føj

Min panisk angst for sprøjter er måske ved at komme tilbage. Jeg er i hvert fald ikke stolt af den nye medicin. Menopur er for dem der ikke kender det pulver og væske der blandet sammen og puttes i en normal sprøjte. Nålen er ikke meget større end den ved gonal f. Men der er meget mere væske og det gør meget mere ondt at tage og det gør også ondt bagefter. Man kunne også nemt blive meget mere blå og øm sagde sygeplejsken. Det er jeg dog ikke blevet endnu.
Jeg fik sygeplejsken til at give mig sprøjten, jeg tror godt hun kunne fornemme min panik.
Hun gav mig også en ny næse spray da jeg fortalte jeg har haft nogle problemer med den ene af dem jeg har. Læge sagde var mest interresseret i om jeg havde fået den de sidst par dage og det har jeg jo, så intet problem. Ellers så alt fint ud, lægen havde lidt svært ved at finde den venstre æggestok, men da jeg fortalte at lægen sidste gang havde fundet den helt uden problemer. Søgte hun lidt ekstra og fandt den også. Jeg tror konkurrence genet kom op i hende lige der.
Jeg skal der op igen næste tirsdag. Så håber jeg på mine æg ikke er så store som normalt og at der igen er mange. (Jeg har normalt hurtigt store æg. Men når de kommer ud er det kun glas æg, så de skulle gerne bruge lidt længere modningstid)
Det var en meget lang køre tur og jeg er godt bombet oven på den omgang. Motervej og vildt mange lastbiler, der er frygteligt.

2 kommentarer:

MariaG sagde ...

Hej cs.

Jeg håber det bedste for dig og dine æg :0)

Jeg har tilladt mig at lave link til din side fra min side...håber det er OK?

Knus Maria

Frøkenhat sagde ...

Håber det går med sprøjterne. Krydser for at det bliver begyndelsen til noget godt.