mandag, maj 22, 2006

weekend hygge

Jeg må hvis heller starte med at sige det endte aligevel med at blive en fin aften på arbejde. Vi havde hammer travlt, så vi hygge snakkede endda lidt, da vi ende havde nået det hele. (min frygt blev gjort til skamme.)

Weekenden har været rigtig dejlig kæresten og jeg har nået en masse og hygge os sammen. Vi har fået ordnet haven og ryddet op og jeg har endda fået gjort lidt rent.
Jeg har også sovet rigtig meget og er i dag total smadret da jeg har haft morgen vagt og ikke har fået timer nok. Jeg tror kun min krop har det godt hvis den for mellem 12-14 timer lige fortiden. Håbløst... Jeg har utrolig meget hovede pine, nok pga. homonerne.

1 kommentar:

Signe og Jan sagde ...

Træls med hovedpinen. Forhåbentlig er det det hele værd. Men godt at du har hygget dig på jobbet og hjemme.