onsdag, maj 03, 2006

nålepude

Ja så har jeg igen forvandlet mig selv til en menneskelig nålepude. Med andre ord jeg har været til akupunktur. Jeg syntes ikke det gjorde så ondt som normalt, er måske ved at vende mig til det.
Jeg er stadig overhovedet ikke mentalt klar til at starte behandlingen. Jeg fatter ikke at jeg udsætter mig selv for det igen. Min hjerne er overhovedet ikke med på den.
Ellers har jeg det godt, jeg har været i haven og endda taget mig samme og løbet en lille tur. Kun på 2km, men det må også være mere end rigeligt når man ikke har dyrket motion i meget meget lang tid. Jeg har også gjort lidt rent, så det er dejligt med alt dette overskud.
Nå jeg tror jeg vil ud og nyde det gode vejr igen

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Er behørigt imponeret over overskud og løbetur. Er du sød lige at løbe en lille tur for mig også?