fredag, maj 19, 2006

Regnskab

Nå ja men alt dette temprament, som jeg har i mig skal ud, så jeg har kastet mig over at lave vores buget. Ikke et mest ophisende vil mange mene, men det kræver meget koncentration og som belønning må jeg om lidt skælde lidt ud på vores bankrådgiver. Hende kan jeg ikke særlig godt lide, men som så meget andet kan jeg ikke få taget mig sammen til at skifte.
Tallene bliver heller ikke sure, eller såret og jeg kan råbe og skrige lidt af min computer. Så jeg kan kun se positive ting ved dette. Nu håber jeg bare bankdamen, når at ringe inden jeg skal på arbejde.
Jeg plejer ikke at ordne sådanne ting når jeg er på homoner, men det skal ordnets nu. Og det er dejligt for en gang skyld at føle man laver noget fornuftigt.

I øvrigt har jeg et lille problem jeg gerne vil dele med jer... Jeg skal i aften på arbejde sammen med hende min kollega jeg har skrevet om før og som min erfaring siger mig at: hende og homoner passer overhovedet ikke sammen, der går helt ged i den. Og jeg ender med at blive meget meget sur, men nu må vi se for på arbejde skal jeg.

æv nu ringede bank damen og hun begyndte bare at snakke vildt indforstået regskabs snak og så gik min hjerne helt ned. Men jeg fik da aftalt at jeg fremover laver det selv.

Ingen kommentarer: