torsdag, maj 11, 2006

besøg af en gammel ven m.m.

Ja hva skal jeg sige... nu har jeg så fået svar fra det arbejde jeg havde søgt.
Der står kort fortalt at han ikke er i tvilv om at jeg er dygtig, men at jeg ikke har nok erfaring, og at denne type arbejde nok ikke er det rigtige for mig på nuværende tidspunkt. Ja skal jeg nu grine eller græde.

Ja den gamle ven eller nok nærmere bekendt jeg har fået besøg af er min næse spray. Det er godt nok ikke en jeg har savnet. Jeg startede i går og er allerede begyndt på min normale små snottethed. Men det er helt normalt. Jeg skal ikke tage den så lang tid som normalt så det er jo dejligt. Grunden til dette er kun den at de havde en tid tidligere end normalt, til næste trin... SPRØJTER øvøv ja dem glæder jeg mig da klart ikke til.

Nå men jeg vil gå tilbage til min have, jeg blev bare lige lidt små iretterret over det brev ang. det arbejde. Og måtte lige dele det med nogen....

Ingen kommentarer: