lørdag, maj 13, 2006

Ynke Ynke

Ja der er ikke meget positiv at sige om mig i dag. Jeg tror min kollega syntes jeg er et stort pyller. Men næsen gør ondt, er fuld af små sår inden i, jeg er snottet og har ondt i halsen, min øje klør og jeg har hovede pine og dårlig mave. Og så er jeg meget meget træt. Og min visdomstand vokser og gør ondt. Ja også føler jeg mig bare generelt utilpas.
Velkomme på homoner.... Min krop reagere være og være på homoner for hver gang. Jeg har ikke haft nogle sygedage siden jeg var i behandling sidst. Flot hvis det fortsætter sådan bliver det ikke ved.
Hjernen har stadig ikke fattet at det er et barn vi igen forsøger på. Den lever i lykkelig uvidenhed. Det jeg mener er, at jeg drømmer ikke om det om natten, jeg tænker meget lidt på det generelt.

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Ynk er bevilget herfra. Sammen med sofa, dameblade, slik og afslapning - eneste kur mod pylrethed. Håber det virker.