mandag, april 03, 2006

Vadested

Jeg står bare her og går i stampe. Kommer ingen vejne med nogenting. Der er uendelig lang tid til jeg kan prøve på at få mit ønske om et barn opfyldt. Jeg har svært ved at se hvordan det nogen sinde skal lykkes. Når min krop ikke gide med 2 super æg hvordan skal den så nogen sinde gide. Hva vis jeg aldrig for at barn.
Nogle gang går mine tanker i selv spind. Og jeg kan intet overskye. Det skyldes nok mest mangel på søvn, og mangel på vitaminer. Jaja jeg er på vej ud efter mine vitamin piller. Sådan er det altid hos mig, når vi er i behandling spiser jeg fint mine gravitamin men når vi ikke er glemmer jeg helt at spise alm. vitamin piller. Og så går jeg fysisk neden om og hjem. Og psyken kan intet overskue.
Prøv at tænk at en så lille ting kan få min verden til at ramle. Det er godt nok et glas hus jeg bor i. Må hvis heller give mig selv et ordenligt los bag i og se at komme igang. Men igang med hva. Nå jo, hva tro i der dykker op i mit hovede som det første der skal gøres jojo hentes hovedpines piller. Flot klart ikke det der var meningen, men det min krop manglede.

Ok nu må alt denne selv dialog hvis være nok!!!

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Kære CS

Håber humøret vender snart. Lidt hjælp fra foråret kunne gøre os godt, tror jeg. Så hvis ellers solen gad kigge forbi en af dagene...

Knus,
Frøkenhat