mandag, april 24, 2006

FY ha skam dig

Gu vil jeg ej. Typisk mig begå dødssøn lige nu. Jeg har været til pige hygge ved min søster i weekenden. Det var hammer hyggeligt. Men jeg kunne ikke klare presset og måtte bare ryge. (mit eget pres og lyst)Jeg røg nok 5-7 smøger. Og hele dagen i går havde jeg ingen tømmer- mænd pga. alkoholen men jeg har ondt i halsen og i dag gør det stadig ondt, jeg endda ondt i lungerne. Den største grund til jeg ikke har villet ryge var fordi jeg godt viste at jeg ikke ville kunne holde det på den ene gang. Men at jeg ville falde tilbage til mit gamle mønster. Og ryge lidt hver dag. Hvis jeg skal sige hvordan jeg har det lige nu, så har jeg det helt ok med at der går rigtig mange år inden jeg ryger igen. Måske var det bare det der skulle til, så jeg bedre kan håndtere fristelsen fremover. Jeg ved det ikke, jeg havde en hammer dejlig aften, og nød at ryge.

Jeg har stadig ikke fattet at jeg snart skal på homoner igen. Jeg har ikke ringet til min akupunktør endnu. Men jeg vil også vente med nåle i ørene indtil ugen inden jeg starter nedregulering. Sidst startede jeg fortidligt, og jeg følte ikke de tog så meget af bivirkningerne som de gjorde først gang.
Men det er underligt, for det er meget svært denne gang mentalt at sætte sig op til at skulle igang igen. Jeg skal igennem dette meget mere alene end de sidste par gange, min kæreste kan og skal ikke have så meget fri. Og det har jeg det sådan set fint nok med det er bare lidt underligt. Jeg skal nok have noget andet medicin så jeg er spændt på hvordan min krop reagere.
Min ene kollega sagde forresten at hun ikke havde lagt mærke til humør skift på arbejde. Jeg var lige ved at sige at hun bare skulle sprøge vores anden kollega. Men jeg sagde bare at jeg også prøvede meget på at det ikke skulle gå ud over arbejde.

Ingen kommentarer: