torsdag, april 20, 2006

Samtalen

Mange dagen uden tid til computer, har gjort at det er nogle dage siden jeg sidst har skrevet om mit kedelige liv.
Jeg var til samtale i går, det gik ok. Jeg fik som altid rodet mig ud i nogle underlige ting, og fik sagt nogle lidt mindre heldige ting. Jeg vil høre nærmere når referancerne er tjekket. Så det bliver da spændende. Jeg ved ikke helt om jeg vil have "jobbet", for det er ikke sikkert det kan give timer nok. Men nu må vi se. Det er da lidt spændende at få lov til, at prøve efter så lang tid. (Uden en eneste samtale.) Hele samtalen tog en time, så det var en længere omgang.
Hvorfor kan jeg ikke bare lære at snakke uden om og lade være med at være så hudløs ærlig. Jeg fortalte ikke at jeg er barnløs og snart skal i behandling igen. Da de aldrig vil komme til at mærke til det. Men alt andet af dumme ting jeg kunne sige fik jeg da sagt. Det lykkes mig også at tale dårligt om min gamle arbejdes plads gylden regl nr. 1 blev lige brudt der. hehe det er så typisk mig. Undskyld jeg griner men det er altså for komisk.

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Held & lykke med jobsøgningen. Håber det giver pote, så der kan komme lidt ro på den front.