onsdag, april 12, 2006

De sidste par dage

Dette indlæg har været længe undervejs. Der er sket utrolig meget de sidste par dage. Fredag var en utrolig hyggelig dag med gæster.
Lørdag aften krakelerede filmen helt, jeg ved ikke helt hva det der gjorde det. Men jeg blev hammer uvenner med kæresten, og jeg blev ved med at være sur helt indtil dagen efter. Hvor jeg tog op til mine forældre, mest af alt for at komme lidt væk. Og finde ud af hva i al verden der forgik. Efter en snak med min søde veninde, hvor jeg fik sat lidt ord på hva der var galt havde jeg det bedre. Efter anbefaling gi jeg mig en tur. Det var godt med lidt frisk luft. Men jeg kunne først rigtig samle mine tanker da jeg kørte hjem igen.
Ja hva var det så igrunden jeg var sur over, kæresten gjorde ikke noget som han ikke plejer at gøre. Nej det var nok mere efter reaktionen på at sidst forsøg mislykkes. Vadested
Og måske også lige en tilvænding til den normale person jeg er ved at være igen uden homoner. Som ikke har krav på ekstra hensyn og omsorg. Alle problemerne skal jo helst ordnes nu hvor man er sig selv.
Vi har ikke snakket så meget om det, efterfølgende. Men det er vores måde at komme igennem sådan noget på. Nok ikke den bedste, men det er måde vi overlever på.
Så har jeg arbejdet meget lige siden. Tirsdag var jeg til møde på mit jobcenter. Dem der er ansvarlig for mig, og skal sørge for jeg søger arbejde. Jeg har igen skiftet så det var første gang jeg skulle der hen, og møde de nye.
Så prøvede jeg noget lidt pusigt, vi sad og fik lidt fælles info, og skulle præsentere os selv og hvad vi lavede, og alle sagde hvor længe de havde været ledig. Hehe rent AA møde. Var selvfølgelig den der har været ledig længst. Lidt pinligt. Så fik jeg en snak med en af dem fra jobcentret, jeg havde besluttet hjemme fra at være helt ærlig omkring min situation. Og hun sagde så at når jeg stoppede i jobtræning ville jeg være jaget vildt. For der er jo så meget arbejde at søge, og der er kommet ny lovgivning. Så hun ville klar anbefale mig at blive hvor jeg er i ½år mere. Hvis jeg altså må for mit arbejde. Min chef har ferie så det har jeg ikke lige fået snakket med hende om.
Men det ville da være dejligt. Hvis altså ikke jeg finder noget andet inden. Jeg har lige snakket med et vikarburo som gerne ville se mig til en samtale. Første samtale i tusind år fedt. hurra

Igår glemte to fødselsdage, meget meget pinligt. Mit liv i en nøddeskal alt hva der ikke der ikke er skrevet ned i min kalender glemmer jeg alt om. Øv øv hvor træls.

Ingen kommentarer: