fredag, april 07, 2006

Ferie lukning

Jeg har læst et sted at brædstup har ferie allerede fra midt i maj til midt i juni... JA hva betyder det jo at jeg skal vente endnu 2 cykluser med at komme igang. Det kan jeg da overhovedet ikke overskue. Jeg må nok vælge at ringe der op senere. Men jeg gider ikke... Jeg syntes det er dybt pinligt at ringe der op ved sådan nogle små ting. Vil nødig have de bliver trætte af mig.
Jeg kommer hvis ikke langt med mit store behov for at behage andre mennesker. Det er hvis også en af hoved grundene til jeg aldrig finder noget arbejde. Jeg er utrolig god til at banke mig selv med janteloven. På gode dage har jeg en utrolig selvtillid men på dårlige dage kan jeg få bank og føle det er min skyld. Og at jeg ingenting kan.
Hvordan kan man være så spilittet som person!!!

PUHA opsangen hjalp og jeg fik ringet.
De har ferie i uge 28-29-30-31
Så min veninde har nok ret De optager nok bare ikke folk i den anden periode. Jeg har altså et forsøg på at blive optaget inden sommerferien. Ikke meget men en lille change og så ved jeg da næsten at jeg er selvskrevet til efter ferien for der har jeg da været igennem hva der svare til 4 afvisninger.

Tiden går vildt hurtig jeg er i dag på dag 10 af min nye cyklus vildt. Men også dejligt at perioderne mellem behandling ikke er lige så langsomme som dem i behandling.

Nå men nok ævel fra mig jeg skal igang med at have ryddet op vi for gæster i aften.

Ingen kommentarer: