fredag, april 21, 2006

Igang igen

I går aftes kom min mens... dag 23, det er sket før, jeg har som før nævnt en meget kort cyklus. Ikke altid, men denne gang var det da helt perfekt. Kæresten mente straks jeg skulle ringe så det gjorde jeg. Og kl 10.10 ringede de fra Brædstrup og sagde at de havde en tid til os den 9 maj. Jeg er glad men også lidt tom for jeg ved hvad der venter os, og det er en hård omgang. Det er lige som at vinde en stor præmie og så vide at man skal løbe 2 marton for at få den. Jeg tror også det er frygten for endnu et nederlag. Men jeg er da glad for at vi ikke skal vente længere for det tror jeg heller ikke jeg kan klare. Så ville jeg da gå total op i limningen.
Jeg har i små 14 dage haft kvalme(ikke bare lidt, men jeg bliver nød til at vide hvor det nærmeste wc er meget...), og jeg havde nok regnet med at det var homonerne der spillet mig et pus. Nu hvor jeg ved at det er rigtig og jeg virkelig havde æl så tidlig, giver det hele lidt mere mening.

3 kommentarer:

Spirren sagde ...

Klar parat sæt igang, jeg har allerede xxx alt, hvad der xxx kan:-)

Unknown sagde ...

Pyha, hvor bliver det spændende - krydser og hepper for held ;)
PUK

Unknown sagde ...

øv der er noget galt og jeg kan ikke sende mit indlæg.

men tusind kan for xxerne.

cs