mandag, februar 26, 2007

Intet Hus

JA så skete det igen, huset blev solgt for næsen af os. Sælger havde en forhånds aftale med en anden, som valgte at købe.. Vi havde ellers sat os op efter at dette var huset. Papirerne var underskrevet og det hele. Nå men sådan kan det gå og vi må efter fødslen ud og kigge igen. Vi er begge meget hårdt slået tilbage. Vi er selvfølgelig kede af det med huset, men det er mere det med uvisheden om hva vi så skal. For vi skal flytte 1/8 lige meget hva...

Maven er der endnu og efter nogle dage med ro havde jeg rigtig mange trælse plukveer i går aftes. Men det er typisk mig at selv om jeg selv syntes jeg er ok med det hele, skal mængden af plukveer nok sige mig hvordan jeg i virkeligheden har det.. Nå men her til morgen er der igen ro på og der er ingen tegn på at det bliver lige forløbig der sker noget... Men med 3dage til termin sker der nok snart noget... Håbe håbe håbe

Ingen kommentarer: