torsdag, februar 08, 2007

36+6

Jeg har i dag været til jordmoder... Den lille blev vuderet til at veje ca. 2800 så det er jo bare rigtig fint. Så ender det ikke med at blive et vildt stort barn, og det ville da også være underligt. Da vi begge er små.
Den sad næsten fast med hovedet, så det var også som det skal være... Symfysen blev målt til 34. Og mit blodtryk var også fint..
Min jm sagde så må vi se om vi ses om 14 dage da jeg gik.. Hvor efter jeg vente mig om og sagde vi ses om 14 dage.. Jeg er på ingen måde klar til at føde og jeg tror ikke jeg bliver det inden for de næste 14dage...
Ja jeg kan virkelig godt gå lidt i panik ved tanken om at nu er det nu... Ikke fordi jeg vil føde langt over tid, bare ikke lige nu... Jeg har da en forhåbning om at jeg når og blive klar inden den kommer. Men som min jm. siger ellers gør jeg det når den lille er kommet...

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Jeg ved ikke, om man nogensinde bliver helt klar til at tage imod den lille. Men man bliver i hvert fald klar til at føde og få den ud, kan jeg betro dig. Lige pludselig vender det bare. Lige pludselig føler man sig bare så besværet og så utålmodig og så spændt, at det gerne må være nu. Sådan har jeg det i hvert fald her i dag, hvor tælleren siger 41+1...