onsdag, februar 21, 2007

38+5

Åhh jeg er bare helt tilbage til de dage hvor jeg gik og håbede på en positiv test.. Jeg over analysere min krops signaler og tror hele tiden at nu er det nu. Og hav sker der ikke en s... jeg er bare så træt af det. I dag har jeg vildt mange pluk veer og kan endnu en gang ikke rigtig finde ud af om min krop har tænkt sig at det skal blive til mere eller ej.. Det er lige til at drive en til vanvid.. Men denne gang ved jeg jo at den nok skal komme, før eller senere.. Max dog godt 3uger... Men det gør ikke min tålmodighed større...
Ellers går det stille og roligt jeg for ikke lavet så meget da jeg er meget træt i løbet af dagen. Men jeg bruger også meget krut på at ordne alle papirer i forbindelse med hus handel og bank skifte.. Så tænker jeg da på noget andet så længe. Og det skal jo ordnes.
Men det går også kun stille frem ad på den front og jeg føler lidt vi går 3 skridt frem og 2 tilbage konstandt..

Ingen kommentarer: