fredag, februar 16, 2007

14 dage

Ja det lyder ikke af meget og det er det heller ikke. Men jeg sover dårligt om natte og har intet overskud over hovedet.. Jeg føler hele tiden at det snart er nu, og går bare og venter på at veerne begynder... Jeg ved godt at det er meget normalt at første gangs fødende føder overtid. Men i min familie er det rent faktisk lige omvendt, så jeg håber jeg følger dem. Min søster fødte 1uge fortidligt først gang og min mor fødte 3 uger før tid...

Den lilles spark gør meget ondt og den fremkalder konstandt plukveer. Så det hele er bare ikke så hyggeligt mere. Men det er vel også en del af processen...

1 kommentar:

lykkejægeren sagde ...

Åhhh, hvor er det bare spændende. Jeg krydser fingre for at du får en superfødsel og at det ikke trækker ud meget længere.
Knus og tanker