onsdag, februar 14, 2007

37+5

Ja plukveerne fortsatte i næsten halvet døgn og blev værer og være. I går nat var jeg overbevist om at jeg skulle føde.. God måde at blive klar på over en nat... I løbet af i går begyndte de at stilne af. Og i dag har jeg igen ingen så det var nok bare min krops måde at spille mig et pus på..
Men det var da meget godt fordi jeg mentalt blev meget mere klar. Dog vil jeg sige at så længe jeg ingen plukveer har gør det ikke noget at den lille venter lidt... Men det er lidt lige som når man er barnsløs man kan ikke slukke for ønsket om et barn. Og når man først har troet at nu skal jeg snart føde og se mit lille vidunder er det svært at vente...

Ellers er jeg midt i at finde ud af alt med vores hus køb.. Og jeg skal i dag ud og snakke med en ny bank, så det er spænden hva de siger...

1 kommentar:

Signe og Jan sagde ...

Spændende...