tirsdag, februar 06, 2007

36+4


Ja tiden går godt nok hurtigt og jeg har ikke rigtig fået skrevet så meget.. Men der er ellers sket mange tíng.
Vi har langt om længe fået baby sengen ind i sove værelset..Den skal samles der inden så det skulle jo gøres i god tid. Vi har købt nogle brugte baby alarmer billigt igennem noget familie. Så jeg tror vi er ved at være helt klar. Vi har fået vores auto stol. De var dog kommet til at få den hjem i mørkegrå ruskind, den koster normalt 2-300kr mere. men vi fik den til den pris vi havde betalt da vi nu havde ventet så længe.. Så det var jo bare super...
Sidst jeg var ved lægen, blev jeg vejet pyha det er godt nok lige pludselig gået hurtigt. 9kg var jeg oppe på. Og den lille var også godt med på 2500g så det var lige som det skulle være.. Jeg skal til jm igen på torsdag så er det spændene at se hvor meget den er vokset..

Lige for tiden er jeg syg, jeg er forkølet og har det ikke bedre end godt. Desvære mener min krop at så skal man også kaste op.. Så det har jeg gjort hele formiddagen, en underlig mani. Når man er syg skal man kaste op lige meget hva man fejler...

Ellers går vi og prøver på at købe et hus, det er en stor beslutning og meget kan godt nok gå galt... Vi har været ved at købe et som så blev solgt for næsen af os. Nu er vi ved igen at ville købe et men der går lige nogle dagen endnu inde vi ved om det er lykkes..

Jeg er stadig overhovedet ikke mentalt klar til at føde og går helt i panik når folk i min net gruppe snakker om at de gerne vil sættes igang eller føde snart. Jeg syntes det er vildt der er kun godt 3uger til min termin... Jeg kan gå helt i panik ved tanken...

Nå men det var lige en masse forkelligt på en gang. Nu må jeg heller hoppe ind under dynen igen..

Ingen kommentarer: