torsdag, februar 22, 2007

En typisk dag

Ja dagene ligener hianden så meget efter hånden at jeg lige så godt bare kan forklare dem alle over en kam...
Jeg vågner ca. kl 6-630 og står op og spiser morgen mad, så sidder jeg og tjekker mails og min net gruppe... Kl 9-930 er jeg så træt at jeg bliver nød til at gå i seng igen. Og her sover jeg så 1-2timer. Når jeg så vågner igen ligger jeg og ser lidt tv ind til jeg er frisk nok til at stå op og få tøj på... Afhængog af mængden af plukveer, rydder jeg lidt op eller hva jeg nu lige skal have ordnet. Ved 2tiden skal jeg igen hen og ligge og nogle dage sover jeg igen 1 time her... Så kommer min kæreste hjem og så er dagene ikke så ens derfra.

Men som i nok kan se bruger jeg utrolig meget tid på at sove.. Jeg går i grunden også fint nok i seng om aften, men er oppe og tisse nogle dage helt op til 15 gange på en nat. Det giver ikke plads til meget kvalitets søvn..

I dag er min dag lidt anderledes, da jeg skal til JM kl. 14 men jeg tror ikke jeg undgår at komme hen og få en lille formiddags lur inden...

2 kommentarer:

lykkejægeren sagde ...

Men tænk på hvor tæt på målet du er :-) Det er da vidunderligt at tænke på at om meget kort tid sidder du med dit lille vidunder i dine arme og glemmer alt om lange indholdsløse dage på sofaen.
Forstår udemærket hvordan det er at analysere alle signaler - kender det selv...
Nu er du så tæt på målet man kan komme og jeg ønsker dig al mulig held og lykke.
Knus og tanker

Frøkenhat sagde ...

Hvis du får lidt ekstra energi en dag, så kan det klart anbefales at producere lidt gryderetter eller lignende til fryseren. Det er bare guld værd, når den lille er kommet, har jeg allerede erfaret.