fredag, januar 30, 2009

Dygtige

Vi snakker meget med den store om hvornår man er dygtig. Men i dag er det moren der har været dygtig. På vej hjem fra dp. så jeg at det var storskrald dag. Så jeg fik den lille ammet og lagt til at sove. Og så gik jeg ellers i krig. 5poser blev det til. Men py det er et stort arbejde. Men jeg var meget stolt da jeg var færdig. Så begyndte jeg at tømme bilen så nu er der intet skrammel i den mere. Nu mangler jeg bare at få pakket taskerne og ordnet vaske. Ja selv om vi kun skal være afsted en overnatning så skal der godt nok pakkes meget... Vi skal op og besøge svigerforældrene... Da jeg fortalte den store det i går sagde han farmor for første gang. Han har længe sagt farfar. Så nu bliver hun sikkert glad når vi kommer der op. Jeg ved i hvert fald at onkel glæder sig som et lille barn, til at drengene kommer...

En lille sjov en...

Den store var lagt i seng og så begyndt den lille at græde. Og så kunne jeg høre inde fra hans værelse ´den store sige Sååå sååå på præcis samme måde som jeg plejer at sige det... Jeg var bare helt færdig af grin...

Ingen kommentarer: