mandag, januar 26, 2009

gæstedagpleje

Ja så skal vi til det igen 1½uge hos gæste dagplejen. I dag har han holdt fri, da jeg ikke vi have han skal være der mere end højst nødvendigt. Men jeg måtte sige flere gange at han ikke var syg og han bare holdte en fri dag. For hun blev ved med at sige at der jo var så mange der havde noget lige for tiden..Jeg forklare at min søn var helt rask... uhhh jeg kan ikke lide hende og har bare ingen tillid til hende. Så det er godt nok svært at aflevere ham der.
Men min søn er jo heldigvis glad for at være hos hende. Og for ham vil det være svært at skulle til at lære en ny gæste dagpleje at kende og jeg tror også det vil skal en masse problemer... Så jeg må bide i det sure æble og lade ham blive der... Men jeg regner med han holde lidt ekstra fri dage så...
Hun har også nogle store drenge på hans alder som han leger rigtig godt med. Hans egen har pt. kun piger og de 2 er små. Så for ham er det jo en god forandring. Og jeg skal desvære til tandlæge og læge de næste par dage så han skal afsted der...

Ingen kommentarer: