lørdag, januar 17, 2009

Dagene går

Den lille bliver mere og mere bevist om sine omgivelser og er blevet rigtig god til at holde øjn kontakt og til at smile til folk. Han "leger"også lidt med sit legetøj. Han er også begyndt at sove ude, men han sover kun max en time af gange og så er det lige meget om det er ude eller inde... Heldigvis sover han fra 22-6 og så vidre til 8 eller 9så det kan man i hvert fald ikke klage over. Og så klare jeg også nok hans mangelede søvn om dagen...

Med min kur går det dårligt. Jeg har dog være nogle flere gange i motions centeret så det er ikke der det halter men mine madvaner er ikke for gode, om efter middagen og om aften har jeg svært ved ikke at spise en masse usundt. Jeg finder mig selv stå på hovedet i køkkenskabende indtil jeg finder noget jeg kan spise... Og jeg bliver bare total rasløs indtil jeg finder noget. Det var en der forslog mig at spise nogle piller for at blive fra for sukker trængen men helt ærlig så syntes jeg ikke om at skulle spise piller for at tabe mig. Så må det heller bare tage lidt længere og så må jeg nøges med det jeg smider ved at træne.. Og jo oftere jeg kommer afsted jo mere kondi kommer jeg i og jo mere kan jeg træne... Jeg har aftalt med mig selv at 25min er fint nok her de første par mdr. Hvis jeg så gør det min. 2gange om ugen, syntes jeg helt ærlig det er meget fint. Især når man tænker på hvor dårlig kondi jeg er i...
Åhh hvor jeg glæder mig til sommer så jeg kan komme ud og gå nogle lange turer med barnevognen. Jeg glæder mig til at kunne gå hen og hente den store...
Og til at komme ud i min have og hakke.

1 kommentar:

LOK sagde ...

Kender godt til at gå amok i køkkenskabene. Jeg prøver så vidt muligt at spise noget frugt eller knækbrød. Er de sidste par uger begyndt at tage en portion havregryn med rosiner og mælk når jeg kommer hjem fra arbejde. Mandler, hasselnødder, rosiner og tørrede abrikoser kan også tage den søde trang.

Jeg føler med mig selv, at det er sundere end at spise chokolade og slik.