mandag, februar 02, 2009

motion

ja selv om jeg ikke gør så meget ved kosten er amning og motion nok til at kiloene stadig kommer af. Jeg er nu oppe på at have tabt 3 kg på en mdr. det syntes jeg er rigtig fint.
Jeg købte et par nye bukser for lidt over en uge siden da jeg var godt træt af at jeg ikke kan passe de 20par jeg har liggende under min seng. Og jeg kun har 2-3par jeg kan gå i. Det er nogle lidt pænere bukser jeg har købt så jeg ville vente lidt til en god anledning til at bruge den første gang.. Så jeg har først haft dem på her i weekenden. Og til min store overraskelse sidde de ikke så godt længere, de er blevet for store, sålige pludselig kan det åbenbart også mærkes på tøjet...

Jeg har i dag været ned i motions centeret og har cykelt i 40min. Men min Harry Potter bog er godt nok også blevet spændene... Uhh hvor jeg bare elsker at læse...

Ingen kommentarer: