fredag, november 03, 2006

Så kom kiloene.

Jeg er lidt spændt på at skulle til læge på Tirsdag for at høre det præcise tal, men ca. 2kg er jeg kommet mig den sidste uges tid. For det er alt kommet siden jeg sidst var oppe ved mine forældre. Det er nemlig deres vægt jeg er gået ud fra hele tiden. Selv om jeg har vente på at min vægt ville passe til min krop, blev jeg alligevel hel svedt da jeg så talet på vægten. Jeg tænkte med det samme på at nu måtte der motion til. Det skyldes måske også lidt at min numse er vokset meget og jeg føler at de 2kg sidder der.
Jeg er dog blevet enig med mig selv om at tage det med ro og se hva lægen siger. Og så sørge for at bevæge mig rigeligt, men ikke lige fremt dyrke motion.
Jeg har mere overskud en jeg har haft i længe så det er jo dejligt. Men jeg føler også at min krop er ved at være svær at komme rundt med. Det skyldes nok den store mave. Så det er lige med at kombinere de to ting, så jeg ikke alligevel ende på sofaen.

Lækker sulten er kommet tilbage desvære og det er nok også derfor kiloene er kommet.

Ellers går det fint den lille sparker rigtig meget, nogle nætter næsten for meget.

Ingen kommentarer: