onsdag, november 29, 2006

Drømmen brast....

Vores hus vært var oppe og fortælle os, at de skulle desvære bruge huset 2år tidligere end planlagt. Så vi står i den kedelige situation at vi skal flytte. Vi har dog tid helt ind til aug. Men det gør ikke tingene nemmere. For valget er at flytte her inden barnet bliver født eller flytte med et meget lille spædbarn. Vi har haft en plan om at købe et hus når min barsel er over og jeg forhåbenlig har fået et arbejde. Men som tingene ligger lige nu, med mig på dag penge har vi ikke råd til det. Så vi må ud og leje et midlertidigt hus....Eller hva ved jeg....

Vi er begge meget kede af det, nu gik det hele endelig så godt, og så falder det hele bare fra hianden. Jeg kan godt mærke at jeg er utrolig ked af det især fordi det går ind og sætter en stopper for min redebygning. Og det har jeg gjordt meget på det sidste, i sær for at gøre mig selv mentalt klar.....
Jeg brugte aften i går på at tage den ene tude tur efter den anden.(homonerne gik helt amok) Kæresten kiggede på hus, ikke fordi vi tror vi kan få lov til at låne pengene pt. men man har jo lov til at drømme.

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Æv for den. Det var træls for jer. Håber ikke, de praktiske problemer i fht huset får lov at spolere alt det gode, der sker i jeres liv for tiden.
Måske skulle I bare give jer selv lov til at være glade og spændte lige nu, og så forholde jer til flytningen til foråret? Kender mange, der er flyttet med små børn, og det kan snildt lade sig gøre.
Håber det løser sig for jer.