tirsdag, november 14, 2006

Sidste arbejds dag.

Ja det er meget underligt. Jeg går jo ikke fra på grund af barsel, jeg har altid vist at her midt i november var/er det slut. Nu håber jeg bare min akasse lade mig blive hjemme til 1feb. hvor jeg kan gå fra til barsel.
Jeg har det meget to del med at skulle gå hjemme. På den ene side føler jeg mig meget tung, og har utrolig svært ved mange ting. På den anden side har jeg aldrig haft det bedre mentalt og jeg tror det blive meget svært at undvære arbejdet og kollegaerne. I dag bliver der hele dagen holdt stor afsked for mig, og det bliver en hyggelig og god dag. Men det bliver også meget underligt, for eksempel da min kæreste spurte mig om jeg kunne komme med op til han mor om 14 dage var svaret selvfølgelig. Og ikke jeg skal lige tjekke min kalender....

I går på og efter arbejde fortalte min krop mig at den var glad for at skulle til at få lidt mere ro. Jeg kastede op fordi jeg havde morgenvagt. Desvære kastede jeg også op på arbejde, det er bare det værste. Og jeg havde kvalme og var træt resten af dagen. Da jeg kom hjem gik jeg på hovedet i seng og sov 2½time, og vågnede i grunden kun fordi min kæreste kom hjem.

Min mave er meget tung lige fortiden, som jeg forklare min kæreste føles det som om jeg har ½halv liters vand bundet omkring maven....Hjælp der er 3½mdr til barnet kommer ud så det bliver kun være.
Også lidt panik der er kun 3½mdr til barnet kommer. Det er helt vildt så stærkt det går...

Jeg er i dag 24+4

Ingen kommentarer: