tirsdag, november 07, 2006

musikmus og 2. læge besøg


Jeg har søgt efter en en bamse i nutrale farver som spiller. Denne er dog lidt blå, men ikke helt baby blå så den kan en pige også have. Og det der solgte den var at den spiller brahms lollaby. Det er en af de sange jeg fra starten har sunget for maven. En lidt sjovt ting var da jeg viste den til kæresten sagde han, at det spillede hans bamse også som barn.

Jeg har lige været inde ved lægen og som forventet var jeg kommet mig små 2½kg siden sidste besøg. Ellers var alt normalt. Og jeg havde et meget fint blodtryk. Jeg fik også lov til at høre det lille hjerte slå endnu en gang. Det er nu en dejlig lyd.
Efter hans vudering var den den str. den skulle være så det var jo også helt fint.
Jeg var ikke inde ved den samme læge som sidst, men det var nu min egen fejl, det skyldes mest at jeg ikke kunne huske hva han hed ham jeg var inde ved sidst. Men det var en rigtig positiv oplevelse og nu ved jeg at jeg for fremtiden kan komme ind til begge. Pyha det var godt jeg fik skiftet, for nu er hvert læge besøg en positiv oplevelse.

Ingen kommentarer: