tirsdag, november 28, 2006

Blog kopi


Ja først et lille billede af hende den halv fede... Og jo jeg syntes maven er ved at være dejlig stor, men også meget besværlig.
Dette indlæg bliver blandet skrevet fordi, min krop har brug for pause i min rengøring.

Jeg er også ved at lave et kopi af hele min blog, i tilfælle af at den nu alligevel bliver nedlagt her i spare runden.
Der er meget stille i blogland og jeg har tænkt på om det måske kunne skyldes at der er andre der har det som mig, at det vil være lidt spild af tid hvis det hele går hen og bliver slettet.
Jeg har i hvert fald mange tanker her inden jeg gerne vil gemme. Men hold op det fylder meget.... Og jeg har endda kun haft min blog et lille år.

Ellers går det godt, jeg nyder at gå hjemme og har i den korte tid allerede nået tusind ting. Jeg har mave projekter jeg kan gå i gang med.
Og mit hjem er nu så rent at vi i går kunne invitere min familie ud og spise uden at skulle rydde op inden.

Nå men det må være pause nok for nu der er meget godt arbejde i mig....hehe

Ingen kommentarer: