fredag, oktober 27, 2006

Drømmen


For første gang i denne graviditet drømte jeg at jeg fødte. Normalt noget jeg prøver at undgå at tænke på. Jeg drømte at min mor tog imod jeg ved ikke lige hva plejepersonalet lavede, men i hvert fald fik jeg to drenge. Hehe nej jeg venter altså kun en. De skulle hedde Lucas og Lauritz, ikke lige de navne vi har valgt her hjemme. De blev født 3mdr. fortidlig men var normal størrelse. Det var en nem fødsel og efter følgende var det meget underligt, jeg vågnede med en fornemmelse af det ikke var mine børn. Nå men der var kl 4 om natte. Og så kunne jeg ikke sove igen, jeg kan ikke helt forklare hvorfor. Jeg faldt først i søvn efter min kæreste var kørt kl 630. Så jeg føler bare en andelse smadret idag.

Jeg er i dag 22+0 henne. Det er bare for vildt. Det er nok derfor jeg begynder at have den slags underlige drømme. Jeg er over halv vejs. Jeg vokser ikke så meget lige fortiden, men i kan da selv vudere hva i syntes.
Jeg syntes måske den er vokset lidt mere ud i siderne end før.

Ingen kommentarer: