fredag, september 22, 2006

sultestrejke og jordemoder

Jeg det er et barsk ord, sultestrejke i sær når man er gravid..Så må kroppen ikke sulte. Mit problem er mest i dagtimerne. Jeg kan intet mad overskue, jo jeg spiser knækbræd da det er en af de få ting jeg gider spise. Det går bedre med aftensmaden, der for min krop i hvert fald hva den behøver. Jeg ved ikke hva jeg skal gøre, nogle dage køre jeg ind til byen for at finde noget og ender med at spise en bolle... Ikke sundt. Lige nu er jeg ved at overveje et æble og lidt knæk brød for jeg skal have lidt ned inden jeg skal på arbejde... Men hva gør jeg, ja svaret må være så spis dog noget, men jeg kan simpelhen ikke overskue noget mad pga. madlede... Ja jeg udemærket klar over at dette ikke er sund for barnet.

Nå men det må jo være en af de ting jeg skal snakke med min jordemoder om. Nu har jeg endelig fået indkaldelse desvære skal jeg først der hen den 12/10 det er jo super længe til, nå man har brug for at det bliver nu... Men jeg må væbne mig med tålmodighed og se frem til at der kun er 1½uge til jeg skal til skanning igen.

Ingen kommentarer: