onsdag, september 06, 2006

Mere om NF

Øhh må heller rette en lille fejl den lille er nok nærmere 10cm end7-8.. Da jeg blev skannet ved NF var den 51,6mm Og det er præcis 3uger siden...
Øm ang. Nf så lovede jeg jo at skrive lidt mere om det... Nakkefolden var 1,5 det er vist lige omkring middel i følge hva jeg kan se.. Og jeg endte med en risiko der var 1:14538 så det var jo meget fint...Min termin ligger de stadig til den 1marts, dog var barnet lidt mindre og det lå ca. i størrelse til den 3marst...
Jeg regner med den 2marts som jeg altid har gjort det gør det hele lidt nemmere...
Ellers tror jeg ikke der er mere at sige til NF skanningen.

Ellers går det bedre i dag end det har gjort længe dvs. en morgen hvor jeg ikke er startet med kvalme... Jeg skal på aften arbejde i aften og har fået ændret min vagt i morgen så jeg skal møde kl9 i stedet for 7. Morgen vagterne har været dem der har været sværest. Og jeg har næsten hver gang kastet enormt meget op og har måtte tage nogle timer fri fordi jeg var total smadret.. Så jeg håber det hjælper lidt i hvert fald denne ene dag..
Men hvem ved måske er kvalmen og alt det på tilbage tog.. Åh det håber jeg.

Ingen kommentarer: