fredag, september 08, 2006

Kreativiteten er tilbage


Et tydeligt tegn på at jeg har det bedre end jeg har haft i næsten et år.. Nå jeg ikke en gang har overskud til at lave kort som for mig er total af stressning er der noget gal. Men jeg har været psykisk og fysisk mast og har ikke haft overskud.. Men men nu er keativiten kommet tilbage, og dette er bare lige resultatet af 2 dages overskud..
Jeg har iøvrigt lige læst Dan Brown´s "Morderisk bedrag" på en uge, så jo klart bedring...(Den var hammer god...)Det er fedt at kunne mærke overskudet komme tilbage.
Jeg kan også mærke det på andre områder.. jeg er begyndt at bekymre mig om hva jeg gør og siger på arbejde...Det er også længe siden. Indtil nu har arbejde været noget der skulle overstås, ikke fedt når man har med mennesker at gøre.. Det er pinligt at indrømme det, men igen det hele har kørt på rent overlevelse..
3dage uden opkast og kun med lidt kvalme, super dejligt.. Men jeg har haft tralvt for jeg har arbejde vildt meget og haft tusind ting jeg gerne ville når jeg så endelig var/er hjemme..

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Godt at det går fremad.

Anonym sagde ...

Hold fast - det er nogle flotte kort!!

:o)