fredag, september 01, 2006

Mave billeder 14+0




Så er det vist på tide med lidt mave billeder. De er begge taget lige nu så det er da vist det mest opdatet i kan blive... Jeg har lige konstateret at disse bukser er ikke gode for numsen den ser enorm ud..hehe

Jeg var i går på første læge besøg ved min nye læge, han var super sød og det gik rigtig godt. Det eneste var at han i min urin fandt tegn på sult... nej nej det ser min krop ikke ud til at lide af, men når jeg nu siger at jeg har tabt mig to kg fra jeg blev gravid kan i godt se tingene ikke helt hænger sammen. Det skyldes mest af alt at jeg har meget kvalme og kaster en del op. Og også har meget mad lede...Der er intet mad der siger mig noget. Jo knækbrød med smør.... flot det kan man ikke leve af. Men ellers så alt fint ud...den lille var stor kunne han mærke.. men den er også 7-8cm i følge mine bøger... Jeg fik en masse papirer med hjem, om hvornår jeg skal hva... Så der er læse stof til nogle dage...

Jeg er ked af jeg ikke for skrevet så meget, men det skyldes mest af alt, at jeg ikke har meget overskud for tiden. På mine fridage prøve jeg på at slappe af så jeg kan holde til at arbejde og de dage jeg er på abrejde skal bare overleves. Det er en dum måde at gå på arbejde på.

Idag har jeg planlagt at jeg skal have gjort rent i vores hjem, det trænger hårdt. Især efter håndværkerne har været og sætte nye vinduer og dører i...

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Sikke en fin stor mave, du allerede har.

MariaG sagde ...

Hold da op, du ser jo virkelig gravid ud!! Det er jo helt vildt! Tillykke med den flotte mave!!