mandag, september 18, 2006

16+3

Jeg venter stadig på indkaldelse til jordmoder, men det hele er jo lidt forsinket i mit tilfælle, men hvis den ikke snart kommer ringer jeg der ned...
Kvalme og opkast stoppet holdt ikke, det kom tilbage men ikke helt så voldsomt som før...Opkasten er stadig næsten daglig, men kvalmen er meget meget mindre. Jeg har haft nogle triste dage hvor jeg har været inderlig trist uden at kunne sætte ord på hva der var galt. Men jeg tror måske det er det at gå fra konstandt kontrol til en lang periode uden nogen formere for kontrol. Jeg føler ikke helt mig fortjent til denne lykke, og er derfor bange for at noget går galt... Heldigvis er der kun 14dage til jeg skal til skanning igen, så jeg kan se at alt er som det skal være. Måske er jeg heldig og jordmoden er inden så jeg kan blive mere rolig... Jeg syntes igrunden tiden går hurtig, det er underligt at være i følge bøgerne 4mdr henne..Det er da bare forvildt. Som min eks. svoger siger så er der kun små 4uger til at barnet måske kan reddes hvis det skulle...Jaja jeg ved godt at det ville være et vildt lille barn og sansynlighed er stadig lille men alligevel det er da underligt at tænke på... Nå men jeg vil gå ind og tage en middags lur, jeg har fridag og er hammer træt...

Ingen kommentarer: