tirsdag, juli 04, 2006

Den sødeste hilsen


Da kæresten i går eftermiddags gik ud for at ligge noget i bilen, blev han meget overrasket over at finde den buket ved vores dør. Vi var begge meget undren og ingen af os havde høre interflora bilen. Vi havde ingen anelse om hvem den kunne være fra. Men da vi læste kortet blev vi begge rørt til tåre. Der står: Vi ønsker jer rigtig mange gange tillykke med familie forøgelsen og alt held og lykke. God sommer. Fra min sviger far+ kone og min kærestes onkel og kone og hans kusiner.
De er alle ude og rejse sammen. Så de fik beskeden i en ultra kort telefon samtale. Så i kan nok forstå glæden var stor.

Jeg var på arbejde i går og havde en meget hård dag. Da jeg kom hjem havde jeg ikke mindre end 3 af mine mave turer. av av. Jeg er blevet enig med mig selv om at ringe til klinikken, men de åbener først telefonen efter 11. Jeg sidder også og overvejer at melde mig syg, for hvis det nu igen er vand i æggestokkene, så hjælper det i hvert fald ikke jeg stresser rundt, det gør det hele meget være. Men jeg syntes også det er pinligt at skulle melde mig syg allerede igen.

2 kommentarer:

Spirren sagde ...

Allerførst et stort tillykke med den positive blodprøve :-)

Tag de sygedage du har brug for C.S. Glem ikke at det er nu, du skal passe ekstra meget på dig selv og guldklumpen, du har i maven.

Knus

Majer sagde ...

Ej hvor skønt med en buket blomster. Især når det er fra nogle, der vikrelig er glade på ens vegne.