onsdag, juli 05, 2006

Hospitals ophold

go


Pyha sikke en om gang. Jeg har pga. mavesmerter tilbragt et døgn på sygehuset. Jeg ringede i går til brædstrup da smerterne i løbet af ugen var taget til og de ville gerne se mig til en skanning, med det samme. Jeg fik kæresten hjem og da vi kom der op blev jeg skannet at to forskellige læger. De kunne se det hul rum der var hvor det skulle være i livmoren. Så de var bange for det måske kunne være en æggestok der havde dejet sig. Så den lukkede for blod tilførelsen til sig selv. Så jeg blev sendt vidre til horsens sygehuse. Hvor jeg igen blev skannet. Der var meget på tale blandet andet gravidtet uden for livmoren eller blindtarmen, eller forstoppelse. Jeg fik taget en rigtig masse blodprøver. Og en g test, lidt komist, men den var total positiv. Blodprøverne var fine. Men jeg skulle blive der natten over. Mave pinen kommer i ture men jeg skulle ikke kalde hvis jeg fik ondt. Så det virkede lidt tåbeligt at ligger der, når de ikke engang ville hjælpe... Her til morgen skulle jeg så have taget endnu en blodprøve for de havde glemt at tage en måling af hcget. Den viste sig at være over 6000 så det var jo bare super dejligt. De ville havde beholdt mig en nat til, men efter som jeg har fået piller mod forstoppelse og kun skulle skannes igen i morgen. Ville jeg gerne hjem. Så de fandt en læge der havde tid til at skanne mig. På dagens billede kan man både se hulrum og blommesæk. Jeg har fået skannings billedet med hjem lidt sjovt. (Det er det der er vedlagt for oven)Men kan ikke se hjerter blink endnu, da jeg kun er 5+5 henne. Nå men alt var jo som det skulle være og "krummen" ser ud til at være hvor den skal. Så mere skulle der ikke ske. Jeg skal bare skannes igen til aftalt tid den 8/8(i brædstrup). Så det bliver da spændende men nu ved jeg jo allerede at alt er som det skal være.(foreløbig)
Jeg syntes det har været en hård omgang, men jeg syntes altså jeg har det lidt bedre efter der er kommet gang i maven. Jeg er i hvert fald meget glad for at være, hjemme. Især fordi jeg idag delte værelse med to andre som begge fortalte at de rendte meget ofte på wc den ene sagde ca. en gang i timen også om natten. Ikke sjovt når man i forvejen er vågnen meget af natte.Så har jeg brug for at sove når jeg endelig kan. Og jeg skal også helt kunne være i fred på wcet i en times tid ad gangen.

3 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

God bedring!

Majer sagde ...

Øv det lyder ikke så sjovt. Håber at du snart får det bedre!!

Spirren sagde ...

God bedring CS