fredag, februar 06, 2009

slanke mig

hehe... jaja der er lang vej igen og når man kigger på min kost ja så er der stor plads til forbedringer... Men vægten går alligevel ned.. Jeg fik at vide at 2 mennesker i går at jeg så ud til at have tabt mig. Især på maven, men det er jo også min egen oplevelse. fedt andre også kan begynde at se det.

Igår havde jeg en lidt dum oplevelse. Der var en idiot der var ved at køre ind i mig på en pakerings plads. Jeg havde den lille i bilen og var meget rystet bag efter.
Da jeg stiger ind i min bil smiler jeg til manden der stiger ind i bilen ved siden af mig. Han har en kage i munden og jeg tykkede på det sidste af mit pølse brød. Så mit smil var et smil af genkendelse... Når men jeg begynder at bakke ud fra min bås, og bakker så meget jeg kan og skal til at køre frem. Derved skal jeg køre bagved "kagemandens" bil for at komme ud. Så ser jeg til min store overrakelse at hans bil tænder og han begynder at bakker. Jeg kan intet gøre da jeg jo er så langt tilbage som min bil kan uden at ramme den bag ved. Der går lige lidt tid inden hjernen fatter hva der er ved at ske og jeg får trykket helt vildt på hornet.. Han stopper 1-2cm fra min bil. Pyha en forskrækkelse men han må ikke have kigget i spejlene overhovedet. Og må have koncenteret sig for meget om sin kage og forlidt om sin kørsel.
Han kørte tilbage i sin bås og jeg skyndte mig ud... Men hold op jeg rystede...
Efterfølgende kommer alle tankerne om hva der kunne være sket, den lille ryg ville ikke have godt af det næsten lige meget hvor lidt let han ville ramme os. Og han bakkede hurtigt...

Ingen kommentarer: