onsdag, februar 11, 2009

flere børn...

Imens jeg var gravid var jeg overbevist om at jeg aldrig mere skulle have flere børn, men efter min super gode fødsel er jeg ikke længere så sikker. Men jeg er dog helt sikker på at det ikke skal være inden for de næste rigtig mange år... Bare tanken om at blive gravid kan give mig marerit... Ja underligt som tingene kan ændre sig.. Men helt ærlig så er 2 ble børn mere end rigeligt... Men lige meget hva føler jeg mig velsignet og glad for at have 2 så dejlige børn. Som er sunde og raske.. Ja hvem skulle have troedet det... Nogle gange skulle man være tidsrejsende og gå tilbage og sige dette til hende den dybt bekymede og frustrende barnløse, som var panisk angst for aldrig at skulle få et barn. Så havde livet nok været en hel del nemmere...

Den lille er begyndt at kluk le det er bare så super sødt. Første gang var da han sad og hoppede ved hans far... Uh han morede sig...
I går aftes trillede han så forførste gang fra ryg til mave... Han rykkede sig også en helt del fra sit start sted fordi han skulle bruge mange tilløb før det lykkes.

Ingen kommentarer: